Chrudim: Nákupy pro klienty Centra sociálních služeb
V souvislosti se zvyšováním efektivity a kvality poskytovaných sociálních služeb navázalo Centrum sociálních služeb a pomoci Chrudim spolupráci s Tesco Hypermarket Chrudim v oblasti zajištění nákupů pro své klienty.
Po společném nastavení systému pořizování nákupů se od června začaly realizovat první nákupy pro klienty domů s pečovatelskou službou v Chrudimi. Zajištění nákupů nyní probíhá tak, že pečovatelé na každém domě s pečovatelskou službou na základě požadavků klientů sepíší hromadnou objednávku zboží a odešlou ji e-mailem pracovníkům Tesca a ti nákup pro klienty Centra připraví. Nákupy vyzvedne během dne pracovník Centra sociálních služeb a pomoci Chrudim a rozveze je na jednotlivé domy s pečovatelskou službou, kde předá nákup pečovateli, který jej rozdělí dle seznamů klientům a roznese přímo do jejich bytů.
Dříve nákupy probíhaly tak, že je třikrát týdně pořizovali vždy dva pracovníci pro každý ze třech domů s pečovatelskou službou. Po dobu pořizování nákupů byla klientům poskytována pouze nezbytná péče. Nově nastaveným systémem nákupů se tak získal čas, který pečovatelé mohou věnovat péči o klienty.
Během září bude spolupráce s Tescem ještě rozšířena o další nákupy pro Denní stacionář Jitřenka, který pro své klienty připravuje svačiny.
[...]
Kontakt...
Mgr. Marta Menšíková, DiS.
Zhlédnuto měsíčně 1
i
Příklady dobré praxe nemají charakter zpravodajství o aktuálním dění. Jedná se o aktivity, které mohou být staršího data, ale přesto jsou inspirativní. Jejich zveřejnění v Galerii udržitelného rozvoje, na stránce Dobrá praxe nebo v Inspiromatu NSZM nemá souvislost s datem jejich realizace. Texty článků jsou ponechány v původním čase a situaci.
Použité fotografie a obrázky jsou poskytnuty jednotlivými municipalitami, případně se jedná o ilustrační foto z oficiálně přístupných zdrojů.