Praha 21: Koncepční řešení parkování
Téma zavádění parkovacích („modrých“) zón v oblasti kolem nádraží Klánovice oživilo zájem veřejnosti o řešení parkování v této lokalitě, které je zde dlouhodobě neuspokojivé situace, kdy na straně Újezdu nad Lesy u nádraží Klánovice parkuje denně cca 150 vozidel, většinou v rozporu s platnými právními předpisy, a další vozidla parkují na komunikacích Újezdu nad Lesy v okolí zastávek MHD, neboť v oblasti nádraží již nemají kde zaparkovat, se proto stává z dlouhodobého hlediska neudržitelnou.
Rada MČ Praha 21 si je tohoto vědoma a ve spolupráci s HMP a TSK pracuje na variantních řešeních parkování. „Musíme zvolit cestu, které pomůže místním obyvatelům, ale zároveň se bude podílet i na koncepčním řešení na celém úseku trati Kolín – Praha. Modré zóny však tímto řešením prozatím nejsou,“ říká zástupce starosty Zdeněk Růžička.
V úvahu přicházejí tři varianty - podle vývoje se mohou vzájemně doplnit, napojit na sebe, či zvolit jen část z nich. „Zásadní je ale na nich pracovat. Všechno je běh na dlouhou trať a je třeba hnout se z místa,“ dodává místostarosta.
[...]
Zhlédnuto měsíčně 2
i
Příklady dobré praxe nemají charakter zpravodajství o aktuálním dění. Jedná se o aktivity, které mohou být staršího data, ale přesto jsou inspirativní. Jejich zveřejnění v Galerii udržitelného rozvoje, na stránce Dobrá praxe nebo v Inspiromatu NSZM nemá souvislost s datem jejich realizace. Texty článků jsou ponechány v původním čase a situaci.
Použité fotografie a obrázky jsou poskytnuty jednotlivými municipalitami, případně se jedná o ilustrační foto z oficiálně přístupných zdrojů.