Prostějov: Hendikepovaným dětem pomáhají při výuce iPady
Už několik dnů si zdravotně postižení žáci speciální školy v Prostějově užívají interaktivní a zábavnější formu vzdělávání. Nové iPady poslouží dětem k procvičování čtení, psaní, počtů i dalších dovedností. Žáci zvládají jeho obsluhu i bez dalších kompenzačních pomůcek zcela samostatně. Výuka se stává pro děti atraktivní a zajímavou. Tyto přístroje jednoznačně žáky lákají a motivují. Škola využívá iPady v hodinách čtení, psaní, matematiky, řečové výchovy či rozumové a smyslové výchovy. Je velkým přínosem, že žáci s hendikepem jsou schopni využívat moderní techniku.
[...]
Kontakt...
Dvořáková Alena
Zhlédnuto měsíčně 0
i
Příklady dobré praxe nemají charakter zpravodajství o aktuálním dění. Jedná se o aktivity, které mohou být staršího data, ale přesto jsou inspirativní. Jejich zveřejnění v Galerii udržitelného rozvoje, na stránce Dobrá praxe nebo v Inspiromatu NSZM nemá souvislost s datem jejich realizace. Texty článků jsou ponechány v původním čase a situaci.
Použité fotografie a obrázky jsou poskytnuty jednotlivými municipalitami, případně se jedná o ilustrační foto z oficiálně přístupných zdrojů.