Jihlava: Radnice zjišťuje názory na kulturu a volný čas
V červnu v Jihlavě proběhlo velké dotazníkové šetření jako součást tvorby Strategie pro kulturu, volný čas a cestovní ruch města Jihlavy. Jde o strategický plán města, jehož cílem je zkvalitnit služby v uvedených oblastech a napomoci Jihlavě profilovat se jako metropole Vysočiny, která je atraktivní pro své obyvatele i návštěvníky. „Pestrost a kvalita nabídky je jedním z předpokladů pro to, aby město dokázalo udržet a přilákat mladé lidi, kvalifikovanou pracovní sílu, které se mnohým podnikům aktuálně nedostává, a v neposlední řadě větší množství návštěvníků a turistů, kteří každoročně na Vysočinu zavítají,“ říká ke kulturní strategii primátor města Rudolf Chloupek.
Tištěná verze dotazníku byla součástí červnového vydání Novin jihlavské radnice, které jsou distribuovány zdarma do jihlavských domácností. Od začátku června měli obyvatelé možnost dotazník vyplnit také na stránkách města.
Kdo dotazník vyplnil, dostanal malý příspěvek pro osobní bezpečnost v dopravě – reflexní pásku s logem města Jihlavy. Po ukončení dotazníkového šetření bylo začátkem července vylosováno 10 výherců, kteří obdrží hodnotné poukazy na kulturní a volnočasové aktivity.
[...]
Zhlédnuto měsíčně 1
i
Příklady dobré praxe nemají charakter zpravodajství o aktuálním dění. Jedná se o aktivity, které mohou být staršího data, ale přesto jsou inspirativní. Jejich zveřejnění v Galerii udržitelného rozvoje, na stránce Dobrá praxe nebo v Inspiromatu NSZM nemá souvislost s datem jejich realizace. Texty článků jsou ponechány v původním čase a situaci.
Použité fotografie a obrázky jsou poskytnuty jednotlivými municipalitami, případně se jedná o ilustrační foto z oficiálně přístupných zdrojů.