Litoměřice: Videosoutěž "Město očima mladých"
Jak vidí mladí lidé Litoměřice? Na co by přilákali návštěvníky z okolí? Jakým způsobem by město představili? Město Litoměřice vyzývá mladé do 26 let, aby se zapojili do soutěže o nejlepší propagační video, které originálně a zábavně představí Litoměřice a naláká turisty k návštěvě.
Přihlásit se mohou jak jednotlivci, tak i vícečlenné tvůrčí týmy. Příspěvky bude následně hodnotit několikačlenná porota, jež se při posuzování došlých snímků zaměří zejména na obsah, kvalitu a originálnost nápadu.
Autor vítězného videa získá sedm tisíc korun, druhé nejlepší bude odměněno částkou tři tisíc korun, třetí získá sadu propagačních předmětů města.
[...]
Zhlédnuto měsíčně 3
i
Příklady dobré praxe nemají charakter zpravodajství o aktuálním dění. Jedná se o aktivity, které mohou být staršího data, ale přesto jsou inspirativní. Jejich zveřejnění v Galerii udržitelného rozvoje, na stránce Dobrá praxe nebo v Inspiromatu NSZM nemá souvislost s datem jejich realizace. Texty článků jsou ponechány v původním čase a situaci.
Použité fotografie a obrázky jsou poskytnuty jednotlivými municipalitami, případně se jedná o ilustrační foto z oficiálně přístupných zdrojů.