Prostějov: Mediální gramotnost pro žáky základních škol
Cílem projektu je rozvoj mediální gramotnosti. Jde hlavně o to, aby se rozvinul kritický způsob k reklamě kolem nás a všechny nás ovlivňuje. Žáci základních škol z devátých tříd prošli workshopem o mediální gramotnosti. Cílem bylo naučit je samostatně pohlížet na nástrahy, kterými reklama je. Poznávají také psychologii prodeje, zákazníka, prodejce a marketingu a reklamy.Věříme, že se naučili rozpoznat klamavou reklamu.
[...]
Kontakt...
Marek Moudrý
Zhlédnuto měsíčně 0
i
Příklady dobré praxe nemají charakter zpravodajství o aktuálním dění. Jedná se o aktivity, které mohou být staršího data, ale přesto jsou inspirativní. Jejich zveřejnění v Galerii udržitelného rozvoje, na stránce Dobrá praxe nebo v Inspiromatu NSZM nemá souvislost s datem jejich realizace. Texty článků jsou ponechány v původním čase a situaci.
Použité fotografie a obrázky jsou poskytnuty jednotlivými municipalitami, případně se jedná o ilustrační foto z oficiálně přístupných zdrojů.