Tábor: Online přepis řeči na telefonních linkách úřadu
Online simultánní přepis řeči na telefonních linkách umožňuje osobám se sluchovým handicapem komunikujícím v češtině plnohodnotně telefonovat, neboť odstraňuje komunikační bariéru mezi volajícími. Tuto službu spustil na svých telefonních linkách Městský úřad Tábor. Služba je vhodná pro osoby, které samy mluví, ale potřebují zprostředkovat řeč druhé strany hovoru písemnou formou, doslovně a v reálném čase. Vyvolání služby je uživatelsky zcela nenáročné. Na webu úřadu (www.taborcz.eu) najde klient v sekci s kontakty odkaz s piktogramem přeškrtnutého ucha a s textovým popiskem uvádějícím název služby. Služba je dostupná v pracovní dny od 9 do 18 hodin. Služby zajišťuje Transkript online s.r.o. a TextCom s.r.o.
[...]
Kontakt...
Manková Lucie
Zhlédnuto měsíčně 1
i
Příklady dobré praxe nemají charakter zpravodajství o aktuálním dění. Jedná se o aktivity, které mohou být staršího data, ale přesto jsou inspirativní. Jejich zveřejnění v Galerii udržitelného rozvoje, na stránce Dobrá praxe nebo v Inspiromatu NSZM nemá souvislost s datem jejich realizace. Texty článků jsou ponechány v původním čase a situaci.
Použité fotografie a obrázky jsou poskytnuty jednotlivými municipalitami, případně se jedná o ilustrační foto z oficiálně přístupných zdrojů.