| Description and outputs | 
  
 
      
         
            | Čeho se podařilo v rámci Vašich aktivit/projektů dosáhnout? | Pilotní projekt - zapojeno 15 škol. Konkrétní výsledky: školní jídelny odstranily slazené šťávy, barvená mléka, snížily spotřebu cukru, minimalizovaly používání polotovarů a zrušily dochucovadla, napojily se na regionál. dodavatele potravin, zapojily do spolupráce místní komunitu. Šest škol obdrželo bronzový certifikát - tyto školy mj. nabízejí v jídelnách 75% jídel z čerstvých surovin. Nyní v programu 80 ZŠ, MŠ a SŠ, v říjnu proběhla konference SZŠ, info-vzdělávací semináře po celé republice, rozpočet 2015 - 2 mil. Kč z Nadace RSJ 
 | 
      
      
      
      
    
         
          
            | Were the implemented activities documented? | Pilotní projekt, nyní  navazuje program SZŠ, konference informace a dokumentace realizovaných aktivit - webové stránky SZŠ, facebookové stránky SZŠ, newsletter SZŠ, videozáznam z konference, rozhovory z konference, prezentace účinkujících
 
 
 | 
         
           
          
            | Start of activity: | 01.01.2015 | 
          
          
          
            | End of activity: | 31.01.2015 | 
           
         
	 
	 
        
	 
	 
	 
	 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                 
         
         
       
       
         | Budget | 
  
       
            | What were the financial costs of carrying out the activity? | [tis. Kč] 2000 | 
          
          
            | How was the activity funded? | z příspěvku nadace RSJ 
 | 
         
       
                
      
         | Recommendations and inspiration | 
 
        
         
            | What recommendations / advice can be deduced from the implementation of your activities and provided to other municipalities with a similar intention? | Město/obec/zřizovatel mohou podpořit zapojení škol v regionu do programu SZŠ a podílet se tak na vytvoření sítě Skutečně zdravých škol. Důležitá je spolupráce všech aktérů, kteří se na programu podílejí - žáků, pedagogů, rodičů, místních dodavatelů, zastupitelů, zřizovatele. 
 | 
	 
      
      
        
	 
	 
      
	 
            | Risk, obstacles and positive moments in the implementation process | 
      
      
   
         
         
            | During the implementation of the activities / project, did you encounter an event that fundamentally affected the implementation? | Nejčastější překážkou v plnění kriterií pilotní fáze programu byly časové důvody. Pro větší změny potřebují kuchařky více času na proškolení a učitelé na přípravu vzdělávacích aktivit. Některé školy bojují se špatnou dostupností zboží z místních farem.Na základě těchto zkušeností jsme program mírně upravilia nyní již probíhá ostrá fáze.Konferenci SZŠ, kde se školy představily, zaštítil ministr ŽP, pan R. Brabec 
 | 
          
         
          
         | Media, promotion | 
  
        
            | How was the communication with the media and what were the media outcomes? | SZŠ pravidelně informuje veřejnost a příslušné orgány o svých aktivitách - články v tisku, mediální výstupy odb. garantky Margit Slimákové, Hany Krejčí či tisková prohlášení zakladatele iniciativy Bohuslava Sedláčka 
 | 
         
        
	 
      
      
        
      
       
         | Partakers | 
  
         
           | Name: | Skutečně zdravá škola, z.s. | 
         
          
            | Company number or other registration data: | IČ 032 20 231 | 
         
          
            | Address: | Bendlova 150/26  613 00 Brno | 
         
         
            | Web: | https://www.skutecnezdravaskola.cz/ |