Description and outputs |
Čeho se podařilo v rámci Vašich aktivit/projektů dosáhnout? |
Projekt se zkratkou TOOP - "t"restní "o"dpovědnost a "o"bčanský "p"růkaz měl žáky devátých ročníků místních základních škol poučit o právech a povinnostech občana v souvislosti se získaním občanského průkazu. V průběhu několika měsíců získávali žáci devátých tříd všech kopřivnických škol znalosti v oblastech: Šikana a kyberšikana, Práva dítěte, Majetková trestná činnost, Alkohol a jiné návykové látky, Ublížení na zdraví, Dopravní bezpečnost a Sociální sítě a internet. Získané znalosti zúročili ve velké zábavně vědomostní soutěži. Šestičlenné týmy reprezentující jednotlivé kopřivnické základní školy změřily své síly za vydatné podpory svých spolužáků před televizními kamerami v kulturním domě.
|
Were the implemented activities documented? |
Týmy si vyzkoušely pravou atmosféru televizních soutěží, přihlašovaly se hlasovacím zařízením, natáčely je kamery kabelové televize, byla použita profesionální zvuková a světelná technika a celým programem provázel známý moderátor Roman Pastorek.
|
Start of activity: |
01.03.2016 |
End of activity: |
30.11.2016 |
Attachment |
|
Budget |
What were the financial costs of carrying out the activity? |
[tis. Kč] 40 |
How was the activity funded? |
Rozpočet města Kopřivnice jako aktivita plnění Zdravotního plánu.
|
Recommendations and inspiration |
What recommendations / advice can be deduced from the implementation of your activities and provided to other municipalities with a similar intention? |
Zábavně-naučnou formou jsme se snažili budoucí držitele občanských průkazů poučit o právech a povinnostech občana. Úspěšná realizace projektu vyplynula z dobré a přímé spolupráce s Policií ČR a OSPOD. Důležitým faktorem úspěchu byla profesionálně zorganizovaná soutěž moderovaná televizním moderátorem.
|
Risk, obstacles and positive moments in the implementation process |
During the implementation of the activities / project, did you encounter an event that fundamentally affected the implementation? |
Při realizaci závěrečné soutěže se zapojila řada subjektů ve městě. Projekt a jeho cíl v průběhu roku přesvědčil dotčené subjekty o zapojení do realizace závěrečné akce. Na soutěži spolupracovaly Městská policie Kopřivnice, Kabelová televize Kopřivnice a Kulturní dům Kopřivnice.
|
Monitoring and evaluation |
Has the impact of the implemented activity / project been measured and evaluated in any way? |
Výsledky projektu ověřila závěrečná soutěž - téměř 500 žáků kopřivnických škol získalo informace k tématu.
|
Attachment: |
|
Do you plan to further develop/maintain the activity/project? |
Policie ČR a OSPOD budou pokračovat ve společných seminářích pro žáky devátých tříd. Pro rok 2017 se zamýšlíme nad možností opětovně vytvořit obdobnou koncepci na téma Zdravověda a Zdravý životní styl. Polemizujeme tedy nad tím, že celá série přednášek opět vyvrcholí zábavně-vědomostní soutěží jako v roce minulém.
|
Media, promotion |
How was the communication with the media and what were the media outcomes? |
O projektu průběžně informovala městská média: Kabelová televize Kopřivnice, Kopřivnické noviny. K projektu byly vydávány tiskové zprávy.
|
Attachment: |
|
Partakers |
Name: |
Město Kopřivnice |
Company number or other registration data: |
00298077 |
Address: |
Štefánikova 1163, 742 21 Kopřivnice |
Web: |
https://www.koprivnice.cz |
Another partakers |
Název: | POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY, Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje, |
IČO nebo jiný registrační údaj: | kancelář ředitele krajského ředitelství, oddělení tisku a prevence,skupina tisku a prevence Nový Jičín |
Adresa: | OSPOD, Základní školy v Kopřivnici |