Křižánky: Audio-průvodce obcí a regionem
Dlouhodobým a strategickým cílem obce Křižánky je zlepšení využití turistického potenciálu, který region má. Snaží se ve větší míře „zachytit“ projíždějící či procházející turisty v lokalitě obce. Chtějí tím podpořit místní drobné podnikatele (prodejna potravin, hostinec, penziony…) a tím i zvýšit možnost vzniku pracovních míst ve službách navázaných na cestovní ruch. Jedním z prostředků, jak toho dosáhnout, je nepochybně i budování doprovodné infrastruktury cestovního ruchu.
Basic information
Name of the city/town/region:
Křižánky
Surname, firstname:
Mošnerová, Eva, Mgr.
Organization:
Obec Křižánky
E-mail:
urad@obeckrizanky.cz; eva.mosnerova@obeckrizanky.cz
Phone:
+420 566 662 332
Subject:
Cestovní ruch
Description and outputs
Čeho se podařilo v rámci Vašich aktivit/projektů dosáhnout?
Výstupem projektu je vytvoření interaktivního audio-průvodce po zajímavostech naší obce a okolí, který funguje jako aplikace pro chytrá zařízení (mobilní telefon, tablet). Součástí je i venkovní audio-tabule umístěná na dvou místech v obci.
Aplikace je dostupná ke stažení či nahlédnutí zde.
Were the implemented activities documented?
K projektu existuje fotodokumentace ze slavnostního představení audioprůvodce a audionáhrávky k turistickým cílům v české a anglické mutaci.
Start of activity:
01.02.2013
End of activity:
30.05.2013
Attachment
Budget
What were the financial costs of carrying out the activity?
[tis. Kč] 379
How was the activity funded?
Projekt získal 85% dotaci z Revolvingového fondu MŽP.
Recommendations and inspiration
What recommendations / advice can be deduced from the implementation of your activities and provided to other municipalities with a similar intention?
Při tvorbě rozpočtu je dobré dostatečně nadimenzovat částku pro stylistickou úpravu textů k jednotlivým cílům a zároveň na pořízení kvalitní zvukové nahrávky s interpretem s příjemným hlasem.
Risk, obstacles and positive moments in the implementation process
During the implementation of the activities / project, did you encounter an event that fundamentally affected the implementation?
Nesetkali.
Media, promotion
How was the communication with the media and what were the media outcomes?
Využívali jsme obecní měsíčník Novinky, kde jsme upozorňovali na realizovaný projekt. Využili jsme i placené inzerce v MF DNES. Dále byly vytištěny informační bulletiny, které jsou distribuovány do IC v okolí.
Attachment:
Partakers
Name:
Obec Křižánky
Company number or other registration data:
00531677
Address:
Moravské Křižánky 116; 59202 Křižánky
Web:
http://www.obeckrizanky.cz/
Detailně zpracované dobré praxe
ZdravaMesta.cz, T: +420 602 500 639, E: info@zdravamesta.cz
Sledujte Zdravá města, obce, regiony
Podpořeno
Technická správa
portálu a doplňování informací jsou financovány za podpory Operačního programu Zaměstnanost, Fondů EHP a z vlastních zdrojů NSZM ČR.
Za finanční podpory Ministerstva pro místní rozvoj.